Bestar Hungary | Szolgáltatásaink
15585
page,page-id-15585,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Szolgáltatásaink

Cégképviselet

A nemzetközi és hazai hálózati kereskedelem piacán létrejött hosszú távú személyes üzleti kapcsolatainkra alapozva a különböző import és disztribúciós csomagokat nyújtunk, melyekből közösen választjuk ki a legjobb eljárást a partner igényétől, a termék típusától és megállapodásunktól függően.

Disztribúció

Napjainkra a gazdasági növekedés olyan mértékűvé vált, hogy a piaci szereplők nem tudják, vagy nem akarják a gyártástól a közvetlen értékesítésig felvállalni a teljes piaci jelenlétet.

 

A Bestar Hungary Kft. segíti, illetve elvégzi partnerei számára az értékesítési csatornák koordinálását.

disztribucio
marketing-03

Marketing

Nagy a verseny. Az adott szegmensben a termékek ára és minősége között nincs nagy különbség.

 

A képzeletbeli tortából az tudhat nagyobb szeletet magáénak, aki vevői célcsoportját hatékonyabban éri el, erősebb vásárlói hűséget tud elérni. Mi ebben szeretnénk ügyfeleinknek segíteni. Olyan kampányok megtervezésére, kivitelezésére és lebonyolítására vállalkozunk, melyek hozzáadott értékükkel hozzájárulnak új vevőink megnyeréséhez, valamint a meglévő kliensek megtartásához. Számos akció, játék, egyéb vásárlást ösztönző elem jelenik meg a piacon, nagy részük mellőz minden eredetiséget, csak egyszerű másolata a mások által már megvalósított mechanizmusnak. Ügyfeleinkkel együtt gondolkodva igyekszünk olyan terveket kreálni, melyek az újdonság erejével hatva valóban egyedi üzenetet juttatnak el a célcsoporthoz.

Piackutatás

Folyamatosan vizsgáljuk a piacot, és olyan területeken, ahol lehetőségünk nyílik előnyös árakkal megjelenni, vagy egyedülálló termékekkel egyedi piacon, vagy eredeti termékeket felsorakoztatni, akkor javaslatot teszünk a partnernek.

 

Partnereink kérésére, gyorsan és nagy hatékonysággal térképezzük fel az adott termék (termékek) versenytársait, forgalmi-, és piacra-jutási lehetőségét, és megadjuk ennek költségelemeit.

piac